divendres, 5 d’abril del 2013

packaging


 He escollit per exposar, dos anells, i he fet el packaging d'aquests anells.
Com que la funció dels meus anells és representar la primavera, ja que són flors, he decidit fer les capses amb decoració de flors.
Per una capsa, vaig agafar una capsa normal d'anell que portava llaços i li vaig treure i vaig agafar fulls de colors i li vaig enganxar a la capsa fent la forma d'una flor.
Així ha quedat aquest packaging:

L'altre packaging que he fet per l'altre anell la vaig fer agafant una capsa d'un anell que tenia per casa i vaig fer amb teles de colors, la forma de flors i vaig enganxar de diferents colors.
Al mig li vaig posar una petxina com a símbol de l'estiu que arriba.

Així ha quedat el meu segon packaging:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada